مجله عروسی

** همه چیز برای یک عروسی زیبا و شیک **

مجله عروسی

** همه چیز برای یک عروسی زیبا و شیک **

سفره عقد زیبا ، جدید

اجرای سفره عقد
اجرای بار میوه
مطابق باجدیدترین متد

هم اکنون تماس بگیرید و
از گالری سفره عقد ما دیدن فرمایید.


در دو شعبه تهرانپارس و سعادت آباد
خانم محسنی : 09199690173

سفره عقد زیبا

گل آرایی ، میوه آرایی ، میوه،حکاکی میوه،حکاکی هندوانه،حکاکی کدو،میوه آرایی سفره عقد،میز حنا،حنابندان،میز نامزدی،سفره عقد ،سفره عقد مدرن،سفره عقد سنتی،سفره عقد رویایی،سفره عقد آکواریوم،سفره عقد شیک،سفره عقد جدید،سفره عقد زیبا،سفره عقد ساده،سفره عقد مجلل،سفره عقد سفید،سفره عقد آبی،سفره عقد فیروزه ای،سفره عقد سبز،زیباترین،مجلل ترین،شیک ترین، قشنگ ترین،خنچه عقد، هزینه، قیمت، مناسب،ارزان،شمع آرایی،جشن،مراسم،نامزدی،بله برون،عروسی،عقد،اجاره ،کرایه،سفره عقد نقره،سفره عقد کریستال،سفره عقد بلور،شمع،طراحی ، اجرا سفره عقد،دیزاین،تزیین،تزیینات،خدمات مجالس،تشریفات مجالس
نظرات 4 + ارسال نظر
جوراب نازک شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://joorabenazok.persianblog.ir/

سلام
وبلاگ من مرتبط با موضوع وبلاگ شماست. لطفا حتما نظرتون رو در موردش بگید. خیلی برام مهمه.
اگر هم دوست داشتید لینک کنید.
ولی حتما نظرتون رو بگید.
وبلاگ شما هم خیلی جالبه و مدل های شیکی توش داره

ممنون از لطفت عزیزم

جوراب نازک شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://joorabenazok.persianblog.ir/

سلام مجدد
راستی در مورد جوراب های مناسب برای عروسی هم مطلب بزارید.
ممنون

حتما عزیزم

arshida یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://arshidamodel.mihanblog.com

سلام دوست گلم
من مدیر وبلاگ آرشیدا هستم....وبلاگ آرشیدا به علت دزدیده شدن رمز و پسورد وبلاگ توسط فردی متخلف به این آدرس منتقل شد.....منتظر حضور سبزت تو وبلاگم هستم....ممنون
در ضمن شما لینک شدید.منم بلینک.....

ساناز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام تزیین جان ، ازت تشکر میکنم بابت معرفی خانم محسنی ، سفره عقدم را از ایشون گرفتم و از نتیجه راضی بودم ، خواستم به بقیه هم توصیه کنم.

ممنون ساناز عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد